Το παρκάρισμα της χρονιάς έγινε στο Παλαιό Φάληρο

Πάνω σε στροφές, στην μέση του δρόμου, να κλείνουν πόρτες σπιτιών, όμως ο συγκεκριμένος οδηγός  το τερμάτισε κυριολεκτικά, καθώς το άφησε πάνω στις γραμμές του τραμ στο Παλαιό Φάληρο.


Μάταια ο οδηγός του Μέσου Μαζικής Μεταφοράς περίμενε να έρθει ο οδηγός για να συνεχίσει το δρομολόγιο του, καθώς χρειάστηκε να κάνει την εμφάνιση της η τροχαία μετά από μία ώρα για να το σηκώσει.

Συγκεκριμένα ο χρήστης του facebook που φωτογράφησε το συμβάν γράφει:
Δεν άντεξα και το φωτογράφησα.
Δεν είναι στην Ταϊλάνδη ούτε στη Χονολουλού. Είναι στη στάση Μουσών στο Παλαιό Φάληρο.

Το άφησε ο μάγκας εκεί και το ΤΡΑΜ ήταν μπλοκαρισμένο για περίπου μια ώρα μέχρι που ήρθε ο γερανός και το σήκωσε.
Το αυτοκίνητο σήκωσε παιδιά ο γερανός και όχι το ΤΡΑΜ.
Διόλου απίθανο να διαμαρτυρήθηκε ο ιδιοκτήτης του ΙΧ γιατί άραγε να περνάει το ΤΡΑΜ από εκείνο το σημείο??
Από κάπου αλλού δεν θα μπορούσε να περάσει??
Τι έχουν να δουν τα μάτια μας και τι θ’ ακούσουν τα’ αυτιά μας.

πηγή:

Σχόλια

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κυρία μου κατ' αρχάς καλή χρονιά όπως και στο προηγούμενο σχόλιο μου. όμως είτε το θέλετε είτε όχι η φωτογραφία είναι δική μου πιστοποιημένη από τον αριθμό (κωδικό) της μηχανής που εύκολα πιστοποιείται. Το συμβάν έγινε στις 6 του Μάρτη 2018 και όχι μετά από εννέα μήνες τον Νοέμβριο στις 26 του 2018 που το ανεβάσατε εσείς. Έχει ανέβει πρώτα στο δικό μου ΠΡΟΦΙΛ και δεν υπάρχει σε προγενέστερη ημερομηνία ΠΟΥΘΕΝΑ. Υπάρχουν κι άλλες φωτογραφίες που τράβηξα τότε στη στάση ΜΟΥΣΩΝ απέναντι από το SUPER MARKET ΑΒ βασιλόπουλος, τη στιγμή που το ΙΧ αυτοκίνητο το παίρνει ο γερανός παρουσία της τροχαίας και σας το επισυνάπτω παρακάτω. ΠΟΤΕ δεν είχα ούτε και έχω πρόβλημα με την πρωτιά που τελείως άστοχα επικαλείστε. Μάλλον αφορά εσάς κάτι τέτοιο κι αυτό διότι οποιοσδήποτε με ΗΘΟΣ θα έγραφε από που πήρε την ΦΩΤΟ και όχι να πουλάει και μούρη από πάνω όπως εσείς. Αφού κατά τη γνώμη σας δεν είμαι ο μοναδικός που το είδα και ούτε ο μοναδικός που το κατέγραψα τότε γιατί δεν αναφέρετε και την πηγή απ' όπου το πήρατε? Αν το φωτογραφίσατε εσείς τότε θέλετε να ενημερώσω το Αθηναϊκό προκτορείο να παρέμβει για να το αποδείξετε? Η φωτογραφία έχει πάει σε Αθηναϊκό πρακτορείο ειδήσεων χωρίς να πάρω δεκάρα και συνηγόρησα να την αντιγράψουν οι πάντες για να διαδοθεί η Ελληνική αυθαιρεσία. Εν αντιθέτως δεν έχω κανένα πρόβλημα που την ανεβάσατε εσείς και οποιοσδήποτε άλλος. Απλά ενημερωτικά σας το έγραψα και το να είστε λίγο ευγενική δεν βλάπτει και ιδιαίτερα όταν ξέρετε την αλήθεια που αν θέλετε μπορώ να σας αποδείξω. Καλή Χρονιά και πάλι. Τα παραπάνω λόγια είναι γραμμένα στο δικό μου ΠΡΟΦΙΛ και ο χρήστης του Face Book που αναφέρεστε με τις συγκεκριμένες φράσεις που σας τις ξαναγράφω είμαι εγώ.

    "Δεν είναι στην Ταϊλάνδη ούτε στη Χονολουλού. Είναι στη στάση Μουσών στο Παλαιό Φάληρο.
    Το άφησε ο μάγκας εκεί και το ΤΡΑΜ ήταν μπλοκαρισμένο για περίπου μια ώρα μέχρι που ήρθε ο γερανός και το σήκωσε. Το αυτοκίνητο σήκωσε παιδιά ο γερανός και όχι το ΤΡΑΜ.
    Διόλου απίθανο να διαμαρτυρήθηκε ο ιδιοκτήτης του ΙΧ γιατί άραγε να περνάει το ΤΡΑΜ από εκείνο το σημείο?? Από κάπου αλλού δεν θα μπορούσε να περάσει?? Τι έχουν να δουν τα μάτια μας και τι θ’ ακούσουν τα’ αυτιά μας"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Προκήρυξη δύο (2) θέσεων ΠΕ Καθηγητών Φυσικής Αγωγής

Και βγάζω το καπέλο μου…